Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Na het uitzoeken van een artikel kiest je vervolgens het aantal en daarna klikt u op de ‘bestel’ button.

Het door jouw gekozen artikel wordt dan automatisch in uw winkelwagentje geplaatst.
Stap 1: In het automatisch getoonde overzicht kun je eenvoudig je keuze controleren of aanpassen.
Stap 2: Je kan inloggen op je eigen account. - Een nieuwe account aanmaken - Bestellen zonder account.
Stap 3. Naar gelang wat je in stap 2 ingevuld kan je via je account direct verder gaan. Als je geen account heb vragen wij je alle gegevens in te vullen.
Stap 3: Kies je betaalmethode.
Stap 4: Controleer je bestelbevestiging en klik daarna op 'afrekenen'. Als je iets van je gegevens wilt wijzigen gaat je een stap terug.
Stap 5: Nu kan je de betaling verrichten en daarna keer je terug naar onze webshop.
 
Opmerking: Houdt u er rekening mee dat de kleur van een artikel eventueel kan afwijken omdat dit afhankelijk is van uw beeldscherm instellingen.
 

Wat zijn uw verzendkosten?

Nederland 3,95 euro op huisadres of PostNL punt

België 4,95 euro
Luxemburg 4,95 euro
Duitsland 4,95 euro
Frankrijk 4,95 euro
Groot-Britannië 4,95 euro

Alle bestellingen boven de 25 euro in Nederland worden GRATIS verzonden!
Naar alle overige landen verzenden wij boven de 35 euro gratis.


Is het artikel gereserveerd als het in mijn winkelwagen zit?
De plaatsing van de artikelen in uw winkelmand betekent geen reservering.
De artikelen zijn pas gereserveerd voor u als u de hele bestel en betaalprocedure heeft afgerond.


Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
U krijgt direct na het afronden van uw bestelling en betaling een bevestiging per e-mail.
Mocht dit niet het geval zijn neemt u dan contact op met onze klantenservice.
Opmerking: Het is mogelijk dat de e-mail in uw mailbox ‘ongewenst’ terecht gekomen is. Controleert u dit eerst.


Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Het is mogelijk om uw bestelling nog aan te passen.
Wijzigingen kunt u per e-mail kunt u hier doorgeven. Opmerking: Mocht uw bestelling al onderweg zijn, dan is het helaas niet meer mogelijk om deze aan te passen.


Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos. Stuur ons een mail
Annuleert u de bestelling nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren.
Indien Lifestyle For Boys reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangstvan de retourzending, aan u terugstorten.
De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht.


Hoe zie ik of een product op voorraad is?
Het product is op voorraad als de bestelknop zichtbaar is. Indien bij het artikel de bestelknop ontbreekt, is uw gewenste product niet leverbaar. U kunt ons mailen over de levertijd van dit product. 


Welke betaal mogelijkheden zijn er?

1. iDeal
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.
U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.

2. Creditcards Mastercard / Visa
Veilig betalen met uw creditcard via onze gecertificeerde betaalpartner Worldonline via 3D Security.

3. Paypal
U betaalt electronisch via PayPal. U betaalt met uw eigen e-mailadres en wachtwoord. U hoeft geen saldo aan te houden.
Kijk voor meer informatie op de website van PayPal. www.paypal.com

4. Achteraf betalen met Billink
(
Let op: Dit is alleen mogelijk als u in Nederland woonachtig bent.)

Indien u kiest voor achteraf betalen gaat u akkoord met de daarbij behorende algemene voorwaarden.
Met achteraf betalen ontvangt u eerst het product en betaald u later (binnen 14 dagen) de factuur.

Tijdens de beoordeling van uw aanvraag worden de door u ingevulde gegevens conform de bepalingen van de algemene voorwaarden doorgezonden naar Billink B.V.,
welke deze zal toetsten op kredietwaardigheid. In geval van goedkeuring is uw bestelling geaccepteerd en kunt u achteraf betalen op rekening. U ontvangt vervolgens
namens Billink B.V. de factuur. Billink B.V. is verantwoordelijk voor de verdere afhandeling van uw betaling.” 

Lees meer via deze link.

5. Vooruitbetalen
U kunt het totaalbedrag overmaken naar bankrekeningnummer
NL60 INGB 004 5592 98 t.n.v.: Coöperatie Lifestyle For Boys U.A.

Klanten buiten Nederland (binnen de EU) hebben de volgende gegevens nodig voor de betaling aan Coöperatie Lifestyle For Boys U.A.

IBAN: NL60 INGB 004 5592 98
BIC/SWIFT: INGBNL2A

Let op: vermeld altijd uw ordernummer bij uw betaling! Houd u rekening met een langere levertijd voor deze methode van bestellen.
Wij verzenden uw bestelling zodra uw betaling door ons ontvangen is.

6. Bancontact / Mistercash (België)
Dit is de betaalmogelijkheid voor Belgische klanten. Met Mistercash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.
U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

7. Sofort banking
SOFORT Banking behoort tot de online direct-overschrijvingsmethodes. Het werkt op basis van het beproefde Internetbankieren.
Het voordeel is echter: u hoeft zich niet te registreren of een virtueel account, een zogenaamde e-wallet, aan te maken.
Bij SOFORT Banking gaat het om directe overschrijvingen. Hiervoor selecteert u bij het online winkelen simpelweg SOFORT Banking als betalingsmogelijkheid.

Het is mogelijk om uit de volgende landen eenvoudig te betalen. 
Duitsland, Nederland, België, Frankrijk, Spanje, Oostenrijk, Zwitserland, Hongarije, Polen en Italië. 

Klik op deze link voor verdere uitleg over de betaalwijze.